Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Το κύμα και η αμμουδιά.

Και να που πλησιάζει το τέλος αυτής της στεριανής διαδρομής…

Ιούλιος Δεκέμβριος…
Πότε πέρασαν;
Και ήρθε ο καιρός που θα φύγεις πάλι…

Τα δελφινάκια σου έχουν βάλει μπροστά και σε περιμένουν...
Οι νεράιδες ετοιμάζονται να σε πάρουν…

Να ταξιδέψεις μαζί τους. Να σε συνοδέψουν.
Στην απέραντη γαλάζια που όλοι λατρεύουμε…
και να σου ανοίξουν τις πύλες του άλλου παραμυθιού,
του παραμυθιού που μιλά για πριγκηπέσες και νεράιδες…  

Με άλλο τρόπο ζωής πλέον αλλά με την ίδια καρδιά… 

Εσύ  θα είσαι εκεί, στα βαθειά πελάγη, κι εμείς θα είμαστε εδώ στις μεγάλες στεριές..

Η μυρωδιά του ιωδίου, η εικόνα της θάλασσας θα μας φέρνει κοντά και θα μας θυμίζει όλα όσα περάσαμε μαζί.

Αλλά αυτή είναι η άλλη διάσταση. Η μαγεία της απόστασης …του ονείρου που σε πάει στο 7ο επίπεδο ποιος ξέρει…
 Αν η απόσταση μετριέται σε μίλια, αυτή η απόσταση μετριέται σε καρδιές και είναι μηδενική.

Σε αυτή τη διαδρομή πόσες αναμνήσεις…
Σταθμοί όπως Ραφήνα, Λούτσα Σαλαμίνα, Πάχη,Επιτάλιο Αγρίλι, Λευκάδα, Πάρνηθα, Ναός κ.α μένουν αξέχαστοι και ανεξίτηλοι στο χρόνο…
Οι ατέλειωτες μα υπέροχες βόλτες με το αμάξι...
Οι άπειρες συγκεντρώσεις μας σε διάφορα μαγαζιά…

Σου είπα ότι σε αγαπάω; Μου είπες ότι με αγαπάς περισσότερο.

Θα μου λείψεις πολύ.

Μηνύματα , γράμματα, ais όλα μπαίνουν ξανά σε κατάσταση ετοιμότητας.

Εγώ θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω Οδυσσέα.
Ταυτόχρονα όμως θα είμαι και εκεί και θα σε παρακολουθώ πριγκηπέσα.  

Θα σου ρίχνω Αστερόσκονη,  κανείς να μη μπορεί να σε πειράξει.  

Σευχαριστώ για όλα…Ηταν ένα πανέμορφο ταξίδι … ένα υπέροχο δώρο …
δώρο θεού.

Από τα βάθη της ψυχής μου να περάσεις  καλά εκεί που θα πας.
Κιαν δεν θα είναι έτσι ακριβώς πάρε τις αναμνήσεις μαζί σου για να ξεχνιέσαι.
Εγώ πάντως αυτό θα κάνω.

Καλό,  ήσυχο και όμορφο ταξίδι να χεις!


Σου στέλνω και λίγη από την αγάπη μου. Όχι δεν είναι δείγμα. Απλά να χεις κάτι να  κρατάς εκεί που θα πας. Μη πας με άδεια χέρια. Η υπόλοιπη αγάπη ξέρεις που θα τη βρεις. Ξέρεις που είναι κρυμμένη για σένα και μόνο. Είναι για σένα.
Όταν  θα χρειαστείς μεγαλύτερη ποσότητα θα την αναζητάς. Θα σου κάνει παρέα και θα  σε προσέχει.
Φύγε τώρα μην αργήσεις.

  
 Τα φιλιά μου και να προσέχεις Πριγκηπέσα! Θα βρεθούμε ξανά!





Κάποιος είπε πως η  αγάπη σε ένα αστέρι κατοικεί… αύριο βράδυ θα είμαι εκεί…

0 Comments:

© free template 3 columns