Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Καλά ταξίδια Καπετάνισσα...

Σου χα μιλήσει για αυτό το νησί;
Για τον άνεμο που μου μίλαγε συνέχεια ;
Εισχωρούσε μέσα απο τις πόρτες του σπιτιού μου σφυρίζοντας!
Μεστην άγρια νύχτα  το φεγγάρι έμπαινε επιβλητικά από το παράθυρο!
 Δεν μπορούσα να κλείσω τα μάτια μου! δεν είχα κουρτίνες μα ούτε και τηλεόραση για να περάσει η ώρα! Ανατριχιαστική ησυχία! Πολλές φορές φοβόμουν!
Τι σπίτι είχα νοικιάσει θεέ μου; Αναρωτιόμουν!
Γύρω του,πεδιάδες και βουνά! Τίποτα δεν το κάλυπτε!
Άνοιγα τις μπαλκονόπορτες και 
ο αγέρας έμπαινε ορμητικά μέσα!
Απίστευτο συναίσθημα μα το καλύτερο ήταν ότι 
όλως τυχαίως
άκουγα «τη μουσική του ανέμου» εκείνη τη περίοδο!
Και το αποτέλεσμα ήταν να φύγω  σαν τον άνεμο κιεγω…
Προφητικά ακούγονται όλα μα και ήταν…
Ο αγέρας σφύριζε και μου μιλούσε για ένα όνειρο…
Εγω τότε βρισκόμουν συχνά με μια σφυρίχτρα, έχεις δεί καπετάνισσα με σφυρίχτρα; Και ενώ απογοητευμένα σφύριζα στον άνεμο, απογοητευμένη ήταν και η σφυρίχτρα μου που έπρεπε να σφυρίζει και να στέκεται  αναγκαστικά στα χείλη μου, έμεινα άναυδη όταν σκέφτηκα την ώρα που σφύριζα…
ότι ξαφνικά ένα παιδικό μου όνειρο  μόλις είχε γίνει πραγματικότητα …
χωρίς να το θέλω…
Και έπειτα από λίγο καιρό βρέθηκα σε ένα άλλο όνειρο… 
αυτό που ήθελα πραγματικά και ούτε φανταζόμουν!
Έτσι να βρεθείς κιεσυ στο όνειρό σου! Αυτό που πάντα ήθελες!
 Ο άνεμος να στο φέρει και να πετάξετε μαζί!










Έτσι ήρθε πλέον ή ώρα και σένα…
Μετράς πλέον μέρες τώρα…
Ίσως και ώρες για το όνειρο σου… να το κάνεις πραγματικότητα…
Ένας μεγάλος στόχος αυτή τη στιγμή  επιτυγχάνεται!
Είσαι πλέον έτοιμη…τα φτερά σου βρίσκονται ήδη σε θέση απογείωσης!
Πέταξε ψηλά και ανέβα στη γέφυρα κατακτητής!
Δικό σου το τιμόνι του πλοίου πλέον!
Κράτα γερά και δάμασε τη θάλασσα Καπετάνισσα!

Για ένα όνειρο ζούμε…

Κι’εγώ από δω  περήφανη θα χαμογελάω για ΣΕΝΑ!
Να ξέρεις ότι έχω στείλει φύλακες άγγελους να πετάνε κιαυτοί μαζί σου και θα βρίσκονται δίπλα σου  όποτε εσύ το θελήσεις!


Να προσέχεις πριγκηπέσα!!!


Καλά ταξίδια Καπετάνισσα!!! 



Φιλιά!!!



0 Comments:

© free template 3 columns